FLAMING RUBIES

EC Vredekerk Women’s event:
“Flaming Rubies”
(Spreuken 31:10)

Wist jij dat je meer waard bent dan robijnen én dat God je in vuur en vlam wil zetten zodat Zijn glorie in en door jou zichtbaar wordt voor de wereld om je heen?

Op 16 november organiseert de EC Vredekerk een vrouwendag, een vurige dag met een geweldige spreekster: Dite Coumou!
Zij heeft een profetische bediening en organiseert conferenties en scholen over dromen/Gods plan voor de nacht en je blauwdruk.

Er zal tijd zijn voor fellowship en gezelligheid onder het genot van een heerlijke lunch.

In de middag zullen er verschillende workshops gegeven worden, denk aan creativiteit, voeding en nog veel meer!

Ook is er een geweldige markt met ondernemers uit de gemeente. Neem je portemonnee mee, want je kunt kleding shoppen, dat wil toch iedere vrouw? Maar ook de Israël-winkel zal vertegenwoordigd zijn, Bijbels en boeken zullen niet ontbreken dus je leest het al, dit wil je beslist niet missen!

Laat ons weten of je komt ivm de lunch en een leuke verrassing!

Start bijeenkomst: 09.30 uur

• Adres: Van der Duyn van Maasdamweg 216
  • Beginnen met gezamenlijke worship
  • Woman talk